De Nationale Uitgeversspotgids

Sinds ik Lezeres des Vaderlands ben, heb ik de aandacht van uitgevers. Hun aanbiedingsfolders voor dit voorjaar vond ik zelfs in mijn mailbox!

Dat was wel even schrikken. Dat het slecht gaat in de boekenbranche, dat wist ik. Dat er steeds meer fantasieloos gemarket wordt op mannen-zijn-zus en vrouwen-zijn-zo vanuit een troosteloos doelgroepdenken: check.

Maar uitgeverij Podium gaat daar nog eens drie keer overheen, en waarom? Tsja, waarom. Het goede nieuws was dat ik zelf ook op het idee kwam voor een onverbiddelijke bestseller! Hieronder eerst mijn eigen nieuwe boek, vers uit de aanbiedingsfolder. Bestellen kan bij uitgeverij Bodem. En daaronder het origineel van Podium dat ik aantrof in mijn mailaccount.

 

Schermafbeelding 2016-03-04 om 22.01.47
Uit de voorjaarscatalogus van uitgeverij Bodem, 2016

 

Schermafbeelding 2016-03-04 om 18.25.49
Uit de voorjaarscatalogus van uitgeverij Podium, 2016

 

 

